נגישות אתר אינטרנט

בסוכנות פורת חשוב לנו לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר לכלל לקוחותינו.

לשם כך, אנו פועלים לביצוע התאמות אשר יאפשרו גם ללקוחות עם מוגבלות נגישות, הן בערוצים הישירים והן בערוצים הדיגיטליים מתוך מטרה לסייע להם לשפר את איכות החיים ולאפשר את שילובם בחברה בדרך של כבוד, שוויון ועצמאות.

התאמות אלו נעשות בכפוף ובהתאם להוראות חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התשנ”ח – 1998) והתקנות על פיו.

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים.

סוכנות פורת מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

תו אתר נגיש

תו “אתר נגיש” הינו יוזמה של עמותת “נגישות ישראל” ואיגוד האינטרנט הישראלי. מטרת הצבת התו היא קידום המודעות הציבורית לנגישות לאינטרנט ויידוע ציבור הגולשים באתר אודות מידת נגישותו.

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

• התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

• הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפנים Firefox ו- Internet Explorer.

• האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

• מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.

תפעול האתר ועזרי נגישות

• הפעלת הבאנר בעמוד הבית תומכת במקשי החיצים ימינה או שמאלה. וניתן לעצור את פעולתו ע”י לחיצה על כפתור עצירת ניגון המופיע בסמוך.

• לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.

תאריך עדכון ההצהרה : 24.8.2021

טלפונים חיוניים

שגריר טלפון: 8888*

סטארט קופל גרופ טלפון: 5676*

דרכים טלפון: 2008*

אוטוגלס טלפון: 03-6507777

אילן קארגלס 03-6534444

למבוטחי חברת הפניקס:

מוקד 24/7 טלפון 5070* לפתיחת תביעה או פניה למשרדנו

למבוטחי חברת כלל: 

מוקד 24/7 טלפון 6564* לפתיחת תביעה או פניה למשרדנו

למבוטחי חברת מנורה:

מוקד 24/7 טלפון 5704* לפתיחת תביעה או פניה למשרדנו

הפניקס טלפון 3455*

כלל בריאות טלפון 5590*

מנורה טלפון 03-7101957

למבוטחי פספורטקארד:

טלפון 972-9-8920930

מענה אנושי בצ'אט whatsapp 050-6708544 

למבוטחי הפניקס:

אפליקציית AirDoctor  או בטלפון 972-3-7331177

מוקד תפעול חו"ל פניקס: 5091*

תעריף תשלום

תיאור השירות​ דמי טיפול (כולל מע"מ)​
קבלת פוליסת פרט שאינה פנסיונית לטיפולנו- מינוי סוכן
250 ש"ח
פדיון פוליסה לא פעילה
250 ש"ח
תכנון צרכים פנסיוני
800-1500 ש"ח
הגשת מסמכים ראשוניים לתביעה בפוליסה שאינה במסגרת המשרד
300 ₪, המשך טיפול בהתאם לאופי התביעה
טיפול בתביעת רכב צד ג'
250 ש"ח
תכנון פרישה
בתאום מראש, בהתאם לשעות עבודה ולצרוף אנשי מקצוע כנדרש.